۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۱۰۳۳
سردار احمدی:

هدف دشمن سرنگونی نظام اسلامی است| با شناخت صحیح باید در برابر توطئه ها ایستادگی کرد

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) هدف دشمنان را سرنگونی نظام اسلامی دانست و گفت: با شناخت صحیح باید در برابر توطئه ها ایستادگی کرد.
سردار احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم صبح امروز در تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به این که بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امروز در یک کارزار بزرگ قرار داریم، گفت: امروز وظیفه داریم که جایگاه خود را در این کارزار بزرگ مشخص و به وظایف خود عمل کنیم.

وی افزود: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، در روزگار امروزی لحظه ای غفلت سبب می شود اتفاقاتی بیفتد که جبران آن ها ممکن نیست؛ بنابراین باید اهمیت کار خود را دریابیم و باور کنیم که در جبهه ایستاده ایم و دشمن مقابل ما قرار دارد.

سردار احمدی با اشاره به این که بسیجیان در متن کارزار قرار دارند، خطاب به بسیجیان ابراز داشت: شما در متن کارزار هستید و باید این موضوع را احساس کنید و لحظه به لحظه باید آماده مقابله با دشمن باشید.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تأکید کرد: در عرصه جنگ نرم باید طرف مقابل را به خوبی بشناسیم و با آگاهی از مواضع دشمن، توطئه هایش را خنثی کنیم؛ بسیجیان باید تکلیف خودشان را در این کارزار مشخص و به وظایفشان عمل  کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که «مطالبه گری» یکی از مسائلی است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند، عنوان داشت: از دیدگاه رهبری، مطالبه گری باید به گونه ای باشد که سدی در برابر توطئه های دشمن ایجاد کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین فرموده اند که امروز اسلام در یک پیچ تاریخی قرار دارد و نیازهایی دارد که ما باید آن را تأمین کنیم و نمی توان از آن نیازها غفلت کرد؛ بر این اساس اگر نوحه می خوانیم و سینه می زنیم و اشک می ریزیم این اشک و عزاداری مرحله ای از فضیلت است، اما فضیلت بالاتر آن است که شخص معرفت خود را نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی بالا ببرد.

سردار احمدی خطاب به بسیجیان گفت: امروز مثلث شوم آمریکا، سعودی و رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند تا ما را سرنگون کنند، بر این اساس آن چیزی که امروز نیاز جامعه ما محسوب می شود این است روح ایثار و فداکاری در نهادینه شود.

وی با بیان این که هر پایگاه بسیج باید یک قرارگاه فرهنگی باشد، مطرح کرد: فرماندهان پایگاه های بسیج باید علاوه بر فرهنگ سازی نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم نیز اهتمام داشته باشند./۸۴۱/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات